Na veel vooroverleg is op de BALV van 9 februari de weg vrijgemaakt om weer samen te bouwen aan onze mooie vereniging.
De groep van bezorgde leden heeft de brief van 13 januari, die de aanleiding was voor de BALV, ingetrokken en daarnaast hebben we gezamenlijk besloten te gaan werken aan verbreding van het bestuur door doelstellingen en plannen te formuleren op een aantal beleidsthema’s.
Enthousiast hebben zich ook een aantal leden gemeld die dit de komende weken gaan uitwerken.
De voorlopige lijst is als volgt:
- Kantine & Facilitair: Richard Gerritsen en Hans Leenhouts
- Financiën: Edward van Vogelpoel, Dirk van den Berg
- Secretariaat: Eliane Gerritsen
- Governance (onder meer Statuten): Jelle ten Have
- Evenementen: Hans Ponssen en bestaande feest commissie, Marc Valkenburg, Rianne Pels
- Jongste Jeugd: Kari Anne van der Heijden en Mariëlle Visser, Susan van Ass
- TC: Gerard Lak
- Kader begeleiding (trainer & coaches): we zijn in gesprek met twee personen
- Sponsoring: Wytze Stelma
Het is goed voor de vereniging dat er mensen opstaan die mee gaan denken over hoe de organisatie in te richten om klaar te zijn voor de toekomst.
Het idee is op al deze beleidsthema’s een korte presentatie wordt gegeven op de ALV die in principe wordt uitgeschreven voor 7 maart aanstaande.
Als je bereid bent om aan een thema mee te werken komende weken, laat het dan even weten.
De hoop is dat er uit deze groep ook mensen opstaan die bereid zijn plaats te nemen in het bestuur.
Zoals bekend zijn alle posities beschikbaar en kan iedereen zich aanmelden.
Het zou mooi zijn als we dan omstreeks 7 maart een breed gedragen bestuur kunnen formeren.
De weg vooruit is ingezet!