Verdere hulp rond lopende zaken in de komende periode

12-2 Op de (B)ALV hebben we grote stappen vooruit gezet om nieuwe ideeën te stimuleren op diverse thema’s. Dat is vooral bedoeld om te blijven verbeteren en vernieuwen op wat langere termijn. Dat proces loopt en leidt ongetwijfeld tot constructieve en concrete voorstellen op de ALV van 7 maart.


Los daarvan moeten we ook de lopende zaken met elkaar oppakken zodat dat we kunnen blijven hockeyen. Daarom heeft het voltallige veteranen team besloten om daar waar zaken nu blijven liggen, in te stappen en voorlopig als aanspreekpunt te dienen om er voor te zorgen dat iedereen de 2de helft van het seizoen weer met veel plezier en zonder zorgen kan hockeyen. Uiteraard doen zij dit samen met andere leden die zich inmiddels uit de breedte van de vereniging hebben aangemeld om hierbij te helpen. Dank daarvoor.


Om een overzicht te geven van de aanspreekpunten:


TC : Gerard, Hans en Jeroen
Planning wedstrijden en Wedstrijdsecretariaat:  Willem-Frederik, Sander, aangevuld met Patrick voor Lisa en Arbitrage
Facilitair en bar: Paul, Willem en Jan Maarten
Sponsoring: Wytze en Eric-Jan


Daar waar nodig geacht kan het zijn dat er verder mensen worden benaderd om te assisteren. Dit zal dan gebeuren door de boven genoemde aanspreekpunten.


Dankzij zoveel betrokkenheid is de weg voorwaarts op zowel korte als langere termijn ingezet. Kunnen we ons nu concentreren op het afmaken van de zaalcompetitie en de vele (potentiele) kampioenen. En na de winter weer lekker het veld in om een balletje te slaan.


Claudius